مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-10اقتصادي

کتاب با حجم اقتصادی 8000میلیارد تومانی بزرگترین صنعت فرهنگی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح یازدهیمن دوره کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت اظهار داشت: - مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: صنعت کتاب از نظر تولید سالانه، با حجم اقتصادی 8 هزار میلیارد تومان بزرگترین صنعت فرهنگی کشور بوده که و مورد استقبال مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح یازدهیمن دوره کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت اظهار داشت: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در قم اولین نمایشگاه حضوری دولت سیزدهم در استان ها است که امید است به برکت خون مطهر شهدا و تلاش ناشران از سراسر کشور، دوره جدید نمایشگاه های حوزه دفاع مقدس به صورت پرمحتوا در استان ها برگزار شود.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: در سال اول دولت سیزدهم شمارگان آثار دفاع مقدسی دو برابر شد و رشد خوبی در این زمینه داشته ایم و دولت وظیفه خود می داند از محتوای خوب آثار دفاع مقدسی حمایت کند.

رمضانی با بیان اینکه آنچه در صنعت کتاب تصویر می شود ناقص و مخدوش است افزود: صنعت کتاب از نظر تولید سالانه، با حجم اقتصادی 8 هزار میلیارد تومان بزرگترین صنعت فرهنگی کشور بوده که و مورد استقبال مردم است که البته در جایگاه واقعی خود نیست که در این راستا نیازمند تحول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب با حجم اقتصادی 8000میلیارد تومانی بزرگترین صنعت فرهنگی است

کتاب با حجم اقتصادی 8000میلیارد تومانی بزرگترین صنعت فرهنگی است