مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 17:252022-11-10سياسي

دهه هشتادی و نودی های قم با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند


اجتماع هزار نفری دهه هشتادی و نودی های عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد قم با عنوان تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب در گلزار شهدای قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اجتماع هزار نفری دهه هشتادی و نودی های عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد قم با هدف تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و گرامیداشت شهدای نوجوان حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام روز پنجشنبه 19 آبان ماه در گلزار شهدای قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در حاشیه این مراسم گفت: در حوادث و اغتشاشات اخیر شاهد بودیم اقلیتی به واسطه امپراطوری رسانه ای و معاندین خارج از کشور جلوه گری های سیاهی داشتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم عنوان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر این مراسم با حضور دهه هشتادی ها و نودی ها برگزار و از جریانات اخیر اعلام برائت شد.

وی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند دهه هشتادی ها سرنوشت ساز هستند گفت: کودکان و نوجوانان و جوانان در این اجتماع حضور یافتند و با رهبر و آرمان های انقلاب میثاق می کنند.

در این اجتماع امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز گفت: صفا و صمیمت فرزندان بسیار با شکوه و زیبا و اثرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه هشتادی و نودی های قم با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند

دهه هشتادی و نودی های قم با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند