مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 18:552022-11-10سياسي

اغتشاشات محسوس و آزاردهنده در لرستان نداشتیم


استاندار لرستان با بیان اینکه در لرستان اغتشاشات محسوس و آزاردهنده ای نداشتیم، افزود: این در حالی است که در سایر استان ها، شهدای لرستانی داشتیم که در حوزه تامین امنیت و مقابله با آشوبگران جان خود را فدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار عصر امروز در جلسه کار کردن در چنین شوراها توفیق است و باید از لحظه لحظه آن استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید و شهادت رشدی است که قبل از انجام، صورت گرفته است، شهید و شهادت همچون منوری بوده که در صورت بصیرت داشتن می توان راه را با آن پیدا کرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه ادبیات شهادت پس از انقلاب قابل مقایسه با هیچ دورانی نیست، گفت: شهید شناسنامه یک ملت است و هویت بخشی به یک جامعه از طریق فرهنگ شهید و شهادت صورت می پذیرد.

زیویار بر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تاکید و تصریح کرد: لرستان دارای مفاخری است که روزگاری جان خود را برای امنیت این مرز و بوم فدا کرده اند و امروز وظیفه ما است که این گنجینه را برای نسل های آینده تبیین و روشنگری کنیم.

وی با بیان اینکه در لرستان اغتشاشات محسوس و آزاردهنده ای نداشتیم، افزود: این در حالی است که در سایر استان ها، شهدای لرستانی داشتیم که در حوزه تامین امنیت و مقابله با آشوبگران جان خود را فدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشات محسوس و آزاردهنده در لرستان نداشتیم

اغتشاشات محسوس و آزاردهنده در لرستان نداشتیم