مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 19:052022-11-10سياسي

امنیت فردا در گرو نوع اهمیت دادن به فرهنگ شهید و شهادت است


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امنیت فردای ما در گرو نوع اهمیت دادن به فرهنگ شهید و شهادت است، گفت: اگر نتوانیم در تراز شهید شهادت عمل کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام یوسفعلی شکری عصر امروز در جلسه شورای ترویج و فرهنگ شهادت لرستان، اظهار کرد: در فرهنگ شهادت و مقاومت هرگونه خدمت به شهدا خانواده معظم آنان نقش جدی در رابطه با امنیت ملی دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید به طور جدی و مسوولانه به فرهنگ شهادت و مقاومت پرداخته شود، چرا که این مهم امید را در دل مدافعان و محافظان و مجاهدان راه امنیت زنده نگه می دارد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امنیت فردای ما در گرو نوع اهمیت دادن به فرهنگ شهید و شهادت است، افزود: اگر نتوانیم در تراز شهید شهادت عمل کنیم، هر کدام آسیب های خود را خواهد داشت.

شکری بر انجام دیدار مسوولان با خانواده های شهدا تاکید و تصریح کرد: دشمنان خدمات مشعشع جمهوری اسلامی را طی 4 دهه اخیر نادیده گرفته و به دنبال القای ناامیدی، بدبینی و بی اعتمادسازی ملت ایران به نظام هستند.

وی بیان داشت: چنانچه در سمت مدیریتی خود برای مردم کم بگذاریم و جهادگونه کار نکنیم، همان میزان به پیکره نظام ضربه وارد کرده ایم و در نهایت آثار آن را در میان جامعه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت فردا در گرو نوع اهمیت دادن به فرهنگ شهید و شهادت است

امنیت فردا در گرو نوع اهمیت دادن به فرهنگ شهید و شهادت است