مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 19:202022-11-10سياسي

پهلوگیری شناورهای مسافربری ایران در بنادر قطر منتفی شد


وزیر میراث فرهنگی در بازدید از کشتی تفریحی که قرار بود به قطر برود، گفت: با اعلام دولت قطر، امکان پهلوگیری شناورهای مسافربری ایرانی در بنادر قطر برای میزبانی مسابقات جام جهانی 2022 منتفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، عزت الله ضرغامی، پنج شنبه 19 آبان ماه با همراهی احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان از کشتی تفریحی اورهال شده سانی بازدید کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: در طول یک سال گذشته موانع رشد این حوزه از صنعت گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین سرمایه گذاری های خوبی انجام شده که یکی از آن ها اورهال (تعمیرات اساسی) کشتی ها، ساخت کشتی ها و شناورها انجام شده است و دانش فنی که در اینجا شاهد آن هستیم فوق العاده ارزشمند است.

وی با بیان اینکه این کشتی برای خدمت دادن به گردشگران آماده شده است، افزود: یکی از مشکلات شناورهای گردشگری مربوط به قیمت سوخت بود که این باعث می شد بخش گردشگری دریایی چندان مورد رغبت فعالان بخش خصوصی نباشد.

این مشکل با دستور رییس جمهور و مصوبه هیأت دولت حل شده و سوخت شناورهای تفریحی یارانه ای شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلوگیری شناورهای مسافربری ایران در بنادر قطر منتفی شد

پهلوگیری شناورهای مسافربری ایران در بنادر قطر منتفی شد