مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 23:352022-11-10بين الملل

لزوم جهاد تبیین برای آگاهی بخشی نسل جوان/ موج سواری دشمن از هر حادثه علیه ایران


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به لزوم عملیاتی شدن جهاد تبیین در بین مردم، نسل جوان و نوجوان برای آگاهی بخشی، گفت: دشمن کارش موج سواری است و همیشه از فضای موجود علیه انقلاب استفاده می ‎کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، عابدین داغمه چی امشب در نشست بصیرتی جهانی صدام را از همه لحاظ مالی، اقتصادی و نظامی کاملا حمایت می کرد و حتی صدام به پشتوانه قوی آمریکا در مثاحبه خود اعلام کرد که به زودی صبحانه کاری خود را در ایران انجام می دهد، تصریح کرد: این فرد با طرح و برنامه های مدون دست به چنین ادعا زد که آرزوی دیرینه خود را به گور برد.

وی با اشاره به اینکه تمام سیستم های نظامی و جنگی در جنگ تحمیلی در دستان و اختیار کامل رژیم بعث بود، ادامه داد: در حالی که ایران حتی در زمینه تهیه سیم خاردار مشکل داشت و از انواع سلاح منع شد.

داغمه چی با بیان اینکه کشورمان در مبارزه با صدام دست خالی و اداره قوی داشت، خاطرنشان کرد: بیش از 230 هزار شهید در کشورمان تقدیم انقلاب شد هرچند استکبار جهانی از آن روز نیز بیکار ننشسته و هر روز با شگرد و برنامه جدید وارد میدان مبارزه با انقلاب اسلامی می شود.

وی با اشاره به حادثه کوی دانشگاه دانشگاه و جنگ نرم نوین در اواخر دهه 1370 علیه کشورمان، یادآور شد: مردم کشورمان همیشه با بصیرت و بینش کامل وارد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جهاد تبیین برای آگاهی بخشی نسل جوان/ موج سواری دشمن از هر حادثه علیه ایران

لزوم جهاد تبیین برای آگاهی بخشی نسل جوان/ موج سواری دشمن از هر حادثه علیه ایران