مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 00:302022-11-10سياسي

دشمن روحیه جهادگری و تفکر شهادت را هدف قرار داده است


دشمن روحیه جهادگری و تفکر شهادت را هدف قرار داده و در اغشاشات اخیر نیز شعارهای اقتصادی و سیاسی کمتر دیده شد و ارزش های دینی و اسلامی هدف گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری شامگاه پنجشنبه در اجلاسیه شهدای جهاد سازندگی قم که در سالن همایش باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: شهادت امری الهی و معنوی است که ذهن انسان قادر به فهم و درک این مقام والا نیست.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: انسان نمی تواند جایگاه شهید و شهادت را بفهمد و خداوند در قرآن شهادت را به معامله ای تشبیه کرده که خریدار آن خداوند است .

وی ادامه داد: خداوند خریدار شهادت است و کالای مورد معامله بین مؤمن و خداوند جان است که شهید هر آنچه در اختیار دارد تقدیم خدا می کند که پاداش چنین افرادی بهشت است.

حجت الاسلام ذوالنوری بیان داشت: امام علی (ع) فرمود، هیچ چیز با ارزش تر از جان انسان نیست و این جان را نباید به ارزانی فروخت، چرا که بهای آن بهشت است.

نماینده قم در خانه ملت افزود: شهدا نیازمند برگزاری یادواره ها نیستند و در این دوران قحط معنویت باید متوسل به این شهدا شد چرا که این اقدام نمی گذارد فراموشی به سراغ ما بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن روحیه جهادگری و تفکر شهادت را هدف قرار داده است

دشمن روحیه جهادگری و تفکر شهادت را هدف قرار داده است