مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-11ورزشي

با تیم ملی در چهار گوشه جهان؛ از جنوبی ترین نقطه تا سردترین شهر


تیم ملی ایران در پنج حضور خود در جام های جهانی آرژانتین، فرانسه، آلمان، برزیل و روسیه در شمال و جنوب کره زمین در ورزشگاه هایی خاطره انگیز به میدان رفته است.

- دومین حضور ایران در جام های جهانی بعد از 20 سال در فرانسه رقم می خورد.

شاگردان جلال طالبی در سه دیدار مرحله گروهی مقابل یوگسلاوی، اسکاتلند و آلمان در سه شهر کاملا متفاوت و این بار در قاره اروپا به میدان می روند که نتایج تیم ملی نسبت به دوره گذشته بهبود می یابد.

ایران صفر - یوگسلاوی یک/ فرانسه، سنت اتین شاگردان جلال طالبی در نخستین دیدار خود در جام جهانی مقابل یوگسلاوی قرار گرفتند.

این دیدار در شهر سنت اتین و ورزشگاه جفری گویچارد به میدان رفتند که سنیشا ولاهوویچ از روی ضربه کاشته منجر به برتری یوگسلاوی شد.

این ورزشگاه در طول جام جهانی میزبان 6 دیدار از جمله تقابل آرژانتین و انگلیس بود که با برد آلبی سلسته در ضربات پنالتی تمام شد.

نمایی از ورزشگاه جفری گویچارد در جام جهانی 1998 Stade Geoffroy-Guichard یک استادیوم چند منظوره در سنت اتین (در جنوب فرانسه) است که بنای اولیه آن در سال 1930 ریخته شد و ورزشگاه با ظرفیت 1800 نفر به مرحله بهره برداری رسید.

به مرور زمان، این ورزشگاه توسعه یافت و به یک ورزشگاه حرفه ای و امروزی تبدیل شد که برای تورنمنت هایی مانند یورو 1984 و 2016، جام جهانی فوتبال 1998 و جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تیم ملی در چهار گوشه جهان؛ از جنوبی ترین نقطه تا سردترین شهر

با تیم ملی در چهار گوشه جهان؛ از جنوبی ترین نقطه تا سردترین شهر