مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-11اجتماعي

رتبه بندی معلمان یک بند از طرح تحول بنیادین است


طرح رتبه بندی معلمان که در دولت سیزدهم به ثمر نشست تنها یک بند از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

- ایسنا/گلستان دبیر مجمع نمایندگان گلستان گفت: طرح رتبه بندی معلمان که در دولت سیزدهم به ثمر نشست تنها یک بند از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

امانقلیچ شادمهر پیش از ظهر امروز جمعه 20 آبان در آیین اختتامیه مسابقات مفاهیم بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس سمپاد، اظهار کرد: مردان و بزدگان گلستان با تربیت قرآنی بزرگ شدند و دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی را تربیت می کنند.

وی گلستان را نماد وحدت اقوام برشمرد و افزود: خوشبختانه مردم گلستان زیر سایه وحدت و همدلی در صلح، صف و آرامش زندگی می کنند.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان انتخاب گلستان به عنوان دبیرخانه ممتاز دیپلماسی تبریک گفت و یادآور شد: امروز ایران به مهارت، اشتغال و کارآفرینی نیاز دارد و امیدوارم طرح دیپلماسی مهارتی بتواند به مهارت افزایی کمک کند.

شادمهر با اشاره به اینکه طرح رتبه بندی معلمان بعد از 12 سال به همت دولت سیزدهم به ثمر نشست، تصریح کرد: این طرح یک بند از طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش بود، گرچه برای اجرای آن چالش هایی بین امور استخدامی و سازمان برنامه بودجه وجود دارد اما اساس کار ما فرمایش رهبر معظم انقلاب است که فرمودند اگر بخواهیم بشمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی معلمان یک بند از طرح تحول بنیادین است

رتبه بندی معلمان یک بند از طرح تحول بنیادین است