مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-11اجتماعي

قرآن در مدارس فقط برای امتحان دادن نیست/ در مدارس کار تیمی را آموزش دهیم


وزیر آموزش و پرورش با تشریح لایه های مختلف سواد قرآنی، گفت: باید از راهکارهای قرآنی در نظام تعلیم و تربیت استفاده شود.

- ایسنا/گلستان وزیر آموزش و پرورش با تشریح لایه های مختلف سواد قرآنی، گفت: باید از راهکارهای قرآنی در نظام تعلیم و تربیت استفاده شود.

یوسف نوری پیش از ظهر امروز جمعه 20 آبان در آیین اختتامیه مسابقات مفاهیم بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس سمپاد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز حادثه شاهچراغ شیراز اظهار کرد: برای برگزاری کنگره سراسری قرآن ویژه مدارس دخترانه سمپاد انتخاب ما گلستان بود، همچنین 16 استان مرزی وجود دارد که این استان ها آمادگی داشته باشند تا سایر برنامه ها را به این استان ها بیاوریم.

وی با بیان اینکه 43 نوع سواد وجود دارد که یک مورد از آن سواد قرآنی است، افزود: این سواد می تواند مفهومی باشد، در مدارس ما عموما قرآن را می خوانند تا امتحان بدهند لذا افراد در لایه های بالاتر در مصاحبه های گزینشی در یک قسمت از لایه زیرین دانش قرآنی قرار می گیرند و به دلیل عدم توانمندی مطلوب در این بخش با مشکل مواجه می شوند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه لایه بعدی در دانش قرآنی آن است که قرآن را بخوانیم و مفهوم آن را درک کنیم، بیان کرد: لایه سوم در بخش قرآنی لایه عملکردی آن است، یعنی قرآن را خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن در مدارس فقط برای امتحان دادن نیست/ در مدارس کار تیمی را آموزش دهیم

قرآن در مدارس فقط برای امتحان دادن نیست/ در مدارس کار تیمی را آموزش دهیم