مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-11سياسي

ساخت موشک بالستیک فراصوت اقدامی راهبردی بود


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: در سالروز شهادت حاج حسن طهرانی مقدم گرانقدر ساخت موشک بالستیک فراصوت با قابلیت مانورپذیری، توان عبور از سامانه های پدافند دشمنان و شکستن رکورد سرعت اقدام بسیار مهم، - راهبردی و ارزشمندی بود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با اشاره به سالگرد شهادت حاج حسن طهرانی مقدم اظهار کرد: در سالروز شهادت این مرد بزرگ که به پدر موشکی ایران معروف است قرار داریم، اکنون ما به خاطر فعالیت های مخلصانه و مومنانه آن شهید والامقام است که امنیت داریم و دشمنان نمی توانند هیچ غلطی علیه امنیت کشور ما انجام دهند، شهید طهرانی مقدم آیه و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه را در عصر و زمانه ما تحت رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب به خوبی تحقق بخشید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: در سالروز شهادت این عزیز گرانقدر ساخت موشک بالستیک فراصوت با قابلیت مانورپذیری، توان عبور از سامانه های پدافند دشمنان و شکستن رکورد سرعت اقدام بسیار مهم، راهبردی و ارزشمندی بود.

وی خاطرنشان کرد: آدم های فریب خورده، مغرض و منافق که در گذشته شعار می دادند و می گفتند نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران ، اکنون پای آمریکا، اسراییل، عربستان و انگلیس را می بوسند تا آن ها کمکشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت موشک بالستیک فراصوت اقدامی راهبردی بود

ساخت موشک بالستیک فراصوت اقدامی راهبردی بود