مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-11سياسي

کشور با محوریت قرارگرفتن مساجد آباد می شود


اگر مساجد با جدیت محور کار قرار گیرند کشور آباد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: آمریکایی ها و غربی ها زمانی از گزینه های روی میز و بالای میز می گفتند اما امروز در شرایطی قرار گرفته اند که حتی همه آنها جیبشان هم خالی شده است.

وی ادامه داد: در برهه ای به قدرت نظامی خود امیدوار بودند که اکنون توخالی است، حال اینکه به توله های دست آموز متوسل شده اند تا برای آنها کاری کنند که این افراد هم نابود می شوند.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر حفظ برتری نظامی کشورمان در جهان به موضوع روی کارآمدن تندروها در سرزمین های اشغالی اشاره کرد و بیان داشت: البته برای صهیونیست ها دیگر سودی ندارد و این گروه از بین خواهند رفت.

امام جمعه کرج با اشاره به ادعای فروش پهپادهای ایرانی به روسیه گفت: ایران آمادگی خود را برای شفاف سازی موضوع اعلام کرد اما آمریکایی ها زیر بار شفاف سازی نرفتند، چرا که منافع آمریکا به هم می خورد.

وی با اشاره به فرموده تاریخی امام راحل (ره) افزود: جهان باید بداند ایران راه خود را پیدا کرده و حوادث نه تنها ایران را برای لحظه ای به عقب نمی کشاند بلکه منافع ایران را برای رسیدن به اهداف عالی پیش خواهد برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور با محوریت قرارگرفتن مساجد آباد می شود

کشور با محوریت قرارگرفتن مساجد آباد می شود