مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-11سياسي

ترکیب شهدای قم در سطح کشور منحصر به فرد است


رییس ستاد کنگره ملی شهدای قم با اشاره به حضور اقشار مختلف در بین شهدای قم، ترکیب شهدای استان در سطح کشور را منحصر به فرد خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهر، علی اکبر خوشگفتار مقدم در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم با ارائه گزارشی از این کنگره اظهار داشت: در سه سال اخیر ستاد کنگره ملی شهدای استان قم شکل گرفت و جامعه استان قم یکباره دیگر به واکاوی و بازبینی پیام شهدا پرداختند.

رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم بیان داشت: این کنگره سابقه 28 ساله دارد و برای اولین بار در سال 73 به همت سردار جلالی فرمانده وقت سپاه قم یاد شهیدان استان در قالب کنگره شهید زین الدین گرامی داشته شد.

خوشگفتار افزود: بعد از اینکه رهبر معظم انقلاب بر این رویداد فرهنگی مهر تأیید زدند سایر استان ها نیز این برنامه را مشابه قم دنبال کردند و امروز یک دور استان های کشور کنگره ملی شهدا را برگزار کردند و بعد از 28 سال استان قم دوره دومین این رویداد را برگزار می کند.

وی بیان داشت: ترکیب شهدای استان قم منحصر به فرد در سطح ملی است به این صورت که ما حتی امامزادگان شهید داریم که در مبارزه با مغولان به شهادت رسیدند.

رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم بیان داشت: در بین شهدا ترکیب منحصر به فردی داریم که از بسیجیان و پاسدارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب شهدای قم در سطح کشور منحصر به فرد است

ترکیب شهدای قم در سطح کشور منحصر به فرد است