مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-11سياسي

باید مراقب تنفس مصنوعی آمریکا در خصوص اغتشاشات بود


امام جمعه تبریز، با هشدار بر اینکه باید مراقب تنفس مصنوعی آمریکا در خصوص اغتشاشات اخیر بود، گفت: در زمان کنونی دایره اغتشاشات محدود شده است ولی باید مراقب تنفس مصنوعی نظام سلطه برای گسترش ناآرامی ها بود.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، روز جمعه 20 آبان ماه، در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز با تاکید بر اینکه آمریکا و جریانات مخالف حتما به دنبال سرنخی برای احیای اغتشاشات خواهند بود، یادآوری کرد: باید مسایل را برای قشر جوان و نوجوانان تشریح و تبیین کرد.

وی همچنین با اشاره به سخنان جمعه گذشته رییس جمهوری آمریکا که مدعی شده بود که ایران به زودی آزاد خواهد شد، گفت: آمریکایی ها هیچ وقت آزادی بخش نبودند و آنها در دو کار به شدت تخصص دارند که یکی اشغالگری و دیگری کودتاست و هرجا خواستند جای پای باز کنند یا با اشغال و یا با کودتا و سرکوب وارد شده اند.

خطیب جمعه تبریز، با بیان اینکه آزادسازی به سبک آمریکا یعنی تخریب و ویرانی، افزود: مگر آمریکایی ها در ویتنام کدام آزادی را رقم زدند؟ در افغانستان، عراق و سوریه چطور؟ و رژیم دست نشانده شما (رژیم صهیونیستی) در منطقه با فلسطین چه کرده است؟ شما مدعی آزادسازی هستید؟ ننگ تان باد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مراقب تنفس مصنوعی آمریکا در خصوص اغتشاشات بود

باید مراقب تنفس مصنوعی آمریکا در خصوص اغتشاشات بود