مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 16:352022-11-11بين الملل

عقب نشینی کامل نیروهای روس از خرسون اوکراین


دویست و شصت و یکمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- بین الملل تابناک: دویست و شصت و یکمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

عقب نشینی کامل نیروهای روس از خرسون اوکراین وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد، خروج نیروهای نیروها از کرانه غربی رودخانه دنیپر اوکراین را به اتمام رسانده است.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتد پرس ، این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد خروج نیروها ساعت پنج صبح (به وقت محلی) به اتمام رسید و حتی یکی از تجهیزات نظامی جا گذاشته نشد.

بخش های تخلیه شده شامل شهر خرسون می شود که یکی از مناطق کلیدی تصرف شده از سوی نیروهای روس محسوب می شود.

با این حال، دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین امروز (جمعه) با بیان اینکه خروج نیروهای روس از منطقه خِرسون تصمیم وزارت دفاع روسیه بود، اظهار داشت: علی رغم این عقب نشینی، خرسون بخشی از خاک روسیه است و این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی کامل نیروهای روس از خرسون اوکراین

عقب نشینی کامل نیروهای روس از خرسون اوکراین