مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 18:102022-11-11سياسي

سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، امری ضروری است


باید برای آموزش و پرورش و تربیت نسل های خود سرمایه گذاری کنیم زیرا دشمن بیش از آنچه که ما بخواهیم سرمایه گذاری و فرهنگ خود را تبلیغ کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه شهر دهاقان در خطبه های نماز جمعه این هفته دهاقان با اشاره به فرارسیدن روز بزرگداشت علامه سید محمد حسین طباطبایی و هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: در قضایای اخیر و خصوصاً در سطح آموزش و پرورش شاهد مسائلی بودیم که باید ریشه یابی شود.

وی افزود: اگر دولت و مردم پولی را که خرج می کنند صرف آموزش و پرورش و توسعه فرهنگ کتابخوانی شود و اهل خواندن کتاب باشیم دیگر نباید پولی برای ساخت زندان، کمپ های ترک اعتیاد بدهیم و نیروهای نظامی و امنیتی را تقویت کنیم.

رضوانی با بیان اینکه اتفاقاتی که برای نسل جوان ما و خصوصاً دهه هشتادی ها افتاد، ناشی از  علت هایی است که با دید کارشناسی بیان شود، عنوان کرد: باید برای آموزش و پرورش و تربیت نسل های خود سرمایه گذاری کنیم زیرا دشمنان بیش از آنچه که ما بخواهیم سرمایه گذاری و فرهنگ خود را تبلیغ کرده اند.

  امام جمعه دهاقان اظهار داشت: امروزه ما ضربه کوتاهی ها و تقصیرهایی را می خوریم که همه دولت ها در آن به اشکال مختلف سهم دارند و دود کوتاهی آن ها به چشم مردم می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، امری ضروری است

سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، امری ضروری است