مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-11سياسي

کارفرمای اغتشاشات ایران، نظام سلطه امریکا و دلارهای نفتی گاو شیرده سعودی است


امروز پس از گذشت هفته ها از آغاز آشوب های داعشیان وطنی و کنار رفتن غبارهای فتنه و تقدیم شهدای عزیز و مظلومی که همواره عامل عزت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرین دشت، حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان با اشاره به وصیت نامه الهی ،سیاسی بنیان گذار انقلاب اسلامی در خصوص خصایص اخلاقی توده میلیونی مردم ایران که حتی بهتر از مردم حجاز در زمان رسوال الله عنوان شده، اظهار داشت: گواه این فراز از وصیت نامه امام راحل(ره)، حضور تاریخی ملت فهیم و وفادار ایران اسلامی در راه پیمایی یوم الله 13 آبان امسال و لبیک به ندای ولیّ امر مسلمین است.

وی افزود: حقیقتاً برای خلق این حماسه میلیونی و بخاطر این موج آفرینی بصیرت و صبر از این ملت قهرمان در دل این جنگ شناختی دشمن و روزگار پر آشوب و اغتشاش، باید سر به سجده سپاس الهی گذاشت.

امام جمعه زرین دشت تاکید کرد: در تحلیل این حضور تاریخی ملت باید همان بیان رهبر معظم انقلاب را گفت که بنده می دانم که خدای متعال اراده فرموده است که این ملّت را به متعالی ترین درجات برساند.

ملت ایران بدون تردید به عالی ترین درجات می رسند حجت الاسلام دروندپور خاطرنشان ساخت: ملّت ایران به برکت نظام اسلامی، بدون تردید به عالی ترین درجاتِ یک ملّت در حدّ و اندازه ملّت ایران خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارفرمای اغتشاشات ایران، نظام سلطه امریکا و دلارهای نفتی گاو شیرده سعودی است

کارفرمای اغتشاشات ایران، نظام سلطه امریکا و دلارهای نفتی گاو شیرده سعودی است