مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 08:002022-11-12سياسي

تقاطع غربی علی آبادکتول دهه فجر افتتاح می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: تقاطع علی آبادکتول- تبادل غربی از پروژه های مهم راهسازی است که تلاش می کنیم دهه فجر افتتاح شود.

- عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: محور آق قلا به بندرترکمن 34 کیلومتر بوده که تعریض و بهسازی 17 کیلومتر آن از سمت آق قلا بر عهده راهداری و 17 کیلومتر از سمت بندرترکمن بر عهده راه و شهرسازی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: در سال گذشته چهار کیلومتر از سمت آق قلا تعریض و آسفالت شده و هشت کیلومتر هم زیرسازی شده است.

وی بیان کرد: براساس پیگیری های نمایندگان مجلس 50 میلیارد تومان به صورت مرحله ای از محل منابع ملی به پروژه تزریق شد و 9 کیلومتر باقیمانده آن را هم به مناقصه گذاشته ایم.

مصدقی ادامه داد: کل پروژه در برنامه اجرایی قرار گرفته و اگر شرایط جوی خوب باشد تا پایان سال این مسیر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان عنوان کرد: یک پل راه آهن در این محور قرار داشته که مکاتبات لازم برای نحوه ساخت آن انجام شده تا مشاور اخذ و برای آن برآورد ریالی انجام شود.

وی گفت: پروژه مهم دیگر که مربوط به حوزه ساخت راه ها بوده و به راهداری واگذار شده، پروژه تقاطع علی آبادکتول- تبادل غربی بوده که نیمه تمام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غربی علی آبادکتول دهه فجر افتتاح می شود

تقاطع غربی علی آبادکتول دهه فجر افتتاح می شود