مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 08:002022-11-12ورزشي

به انگلیس نبازیم صعود خواهیم کرد/ تمرکز تیم ملی را بر هم نزنیم


کارشناس فوتبال ایران بابیان اینکه کارلوس کی روش از همین حالا ترکیب اصلی خود را برای جام جهانی می شناسد، گفت: اگر مقابل انگلیس بازی را واگذار نکنیم راهی مرحله بعد خواهیم شد.

- هادی شکوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین شرایط تیم ملی ایران پیش از حضور در جام جهانی قطر، گفت: خوشبختانه تمرینات تیم ملی به طور منظم و جدی پیگیری می شود.

با اضافه شده لژیونرها در چند روز آینده، کی روش کاملاً تمامی نفراتش را در اختیار خواهد داشت و می تواند بهترین ترکیب را برای سه دیدار حساس برابر انگلستان، ولزی و آمریکا به دست بیاورد.

وی در مورد تنها دیدار تدارکاتی باقیمانده ایران برابر تونس که در قطر برگزار می شود، اظهار کرد: این بازی نقش تعیین کننده ای برای کادر فنی خواهد داشت.

اگر چه اعتقاد دارم سرمربی تیم ملی از همین الان ترکیب اصلی اش را برای دیدار برابر انگلیس پیدا کرده است اما این بازی هم می تواند برای انتخاب 11 بازیکن کمک بیشتری به او بکند.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه کارلوس کی روش به استفاده از لژیونرها در ترکیب تیم ملی علاقه بیشتری دارد، تصریح کرد: طبیعی است که او از بازیکنان شاغل در اروپا هم بیشتر استفاده کند و هم از آنها انتظار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به انگلیس نبازیم صعود خواهیم کرد/ تمرکز تیم ملی را بر هم نزنیم

به انگلیس نبازیم صعود خواهیم کرد/ تمرکز تیم ملی را بر هم نزنیم