مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 08:052022-11-12اجتماعي

معلمان در ایجاد گروه های درسی دانش آموزان نکات امنیتی را رعایت کنند


رییس پلیس فتا استان اصفهان در خصوص ضرورت رعایت نکات امنیتی در ایجاد گروه های درسی دانش آموزان به منظور پیشگیری از دسترسی غیرمجاز مجرمان به معلمان هشدار داد.

- سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فتا استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اخیراً در بررسی هایی که توسط مأموران این پلیس صورت گرفته، مشخص شده تعدادی از مجرمان سایبری با دسترسی به لینک های عضویت در گروه های درسی دانش آموزان اقدام به انتشار محتوای مجرمانه و ایجاد مزاحمت برای اعضای گروه که شامل از این دانش آموزان کرده اند.

مرتضوی تصریح کرد: معلمان به عنوان ادمین می توانند با رعایت نکات امنیتی بخصوص مسدود کردن امکان درج پیام برای سایر اعضای گروه از انتشار محتوای مجرمانه و بروز مشکلات پیشگیری کنند.

رییس پلیس فتا استان اصفهان گفت: در صورت عضویت اعضای تأیید هویت شده صرفاً از طریق شماره تلفن و عدم ارسال و معرفی لینک عضویت به اشخاص، امکان ورود افراد غیر مجاز و درج محتوا وجود نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: از ادمین های گروه های درسی دانش آموزان تقاضا داریم از شبکه های اجتماعی بومی به عنوان بستر آموزشی استفاده کنند و در صورت مواجه با موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان در ایجاد گروه های درسی دانش آموزان نکات امنیتی را رعایت کنند

معلمان در ایجاد گروه های درسی دانش آموزان نکات امنیتی را رعایت کنند