مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-12ورزشي

ادامه درخشش سریک در لیگ برتر والیبال بانوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران امروز (جمعه 20 آبان) با چهار دیدار در شهر های تهران (دو دیدار)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران امروز (جمعه 20 آبان) با چهار دیدار در شهر های تهران (دو دیدار)، شهرکرد و رفسنجان پیگیری شد.

تیم های صدیق گفتار وارنا و پیکان تهران در نخستین مسابقه این هفته در سالن سیپان تهران به مصاف یکدیگر رفتند و پیکانی ها در سه ست متوالی و با اقتدار حریف خود را شکست دادند.

شاگردان فاطمه رشیدی در تیم پیکان با امتیاز های 25 بر 7، 25 بر 11 و 25 بر 18 حریف خود را شکست دادند تا به چهارمین برد خود دست یابند و 12 امتیازی شوند.

تیم صدیق گفتار نیز با پذیرش این شکست، پنجمین ناکامی خود در این فصل را تجربه کرد تا همچنان بدون برد و امتیاز در رتبه هفتم باقی بماند.

در دومین مسابقه این هفته تیم های سایپا تهران (12 امتیاز) و سریک گنبد (11 امتیاز) که با چهار برد و بدون شکست در رتبه های اول و دوم جدول قرار داشتند، در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر رفتند.

سریک گنبد با پیروزی سه بر صفر در این دیدار علاوه بر کسب رتبه نخست جدول، تنها تیم بدون شکست این فصل از رقابت ها باقی خواهد ماند تا به عنوان مدعی قهرمانی نیم فصل نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه درخشش سریک در لیگ برتر والیبال بانوان

ادامه درخشش سریک در لیگ برتر والیبال بانوان