مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-12سياسي

بوشهر از لحاظ زیرساخت سینمایی باید تقویت شود/ حال سینمای استان خوش نیست


محمدرضا سوقندی بیان کرد که استان بوشهر با وجود داشتن هنرمندان شاخص، جوانان مستعد اما از لحاظ زیرساخت در حوزه سینمایی وضعیت مطلوبی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدرضا سوقندی مدیرکل حقوقی، مجلس و استان های سازمان سینمایی روز چهارشنبه 18 آبان در سفر یک روزه هیات مدیران سازمان سینمایی به استان بوشهر، در حاشیه نشست با استاندار بوشهر گفت: این مایه شرمندگی است که در استانی مانند بوشهر مردم از حقوق اولیه خود که همانا داشتن فضای مناسب برای دیدن یک فیلم است، محروم هستند.

وی بیان کرد: استان بوشهر از لحاظ تاریخی و تمدنی مردمی مبارز، حماسه آفرین و مجاهد و در حوزه مبارزه با استعمار، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جلوه خاصی دارد.

رویکرد ریاست سازمان سینمایی این است که به جای نشستن در مرکز و خواندن گزارش ها ها در استان ها برگزار شود و استعدادهای جدید این لشکر عظیم جوانان انقلابی معرفی و ورود کنند اتفاق های دیگری رخ می دهد و به تعبیری سینما به کمک توسعه و پیشرفت استان می آید.

*حال سینمای استان بوشهر خوش نیست  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: در زمان حاضر این استان 12 فضای سینمایی دارد که همه دستخوش مساله ای هستند و به تعبیری حال سینمای بوشهر خوش نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر از لحاظ زیرساخت سینمایی باید تقویت شود/ حال سینمای استان خوش نیست

بوشهر از لحاظ زیرساخت سینمایی باید تقویت شود/ حال سینمای استان خوش نیست