مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-12سياسي

معرفی ادبیات کردی در دبیرستان های کردستان


دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، ضمن دعوت از نخبگان و صاحب نظران عرصه فرهنگی و کتاب و کتابخوانی به امر مهم تشویق و ترغیب دانش آموزان به کتاب و کتابخوانی گفت: - نشست کتابخوانی در مدارس، قصه گویی در مدارس ابتدایی و معرفی و بررسی کتب حوزه ادبیات کُردی در دبیرستان های علوم انسانی از جمله مهترین برنامه های روز اول هفته کتاب در مدارس سراسر استان است.

علی اصغر دریایی در اولین روز سی اُمین دوره هفته کتاب که با عنوان کتاب، دانش آموز و آینده نامگذاری شده است، اظهار کرد: یکی از مهمترین بخش های ترویجی کتاب و کتابخوانی مدارس و جامعه هدف این فعالیت مهم فرهنگی، دانش آموزان است لذا در روشنگری واقعی این شعار کلیدی که کتاب به عنوان مهمترین و جامع ترین رسانه منبع دانایی است بایستی در سطح مدارس و مراکز آموزشی تلاش فراوانی صورت گیرد.

وی افزود: هفته کتاب و انتخاب سنندج به عنوان هفتمین پایتخت کتاب ایران فرصت بسیار مناسبی است تا برنامه ها و فعالیت های ترویجی فرهنگ کتاب و کتابخوانی مجدداً مرور شود و برنامه های خلاقانه ای در این استان در همین راستا تدارک دیده شود.

وی با اشاره به شعار هفته کتاب امسال مبنی ما همانیم که می خوانیم افزود: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و سنندج هفتمین پایتخت کتاب ایران با همکاری و هم افزایی دانشگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی ادبیات کردی در دبیرستان های کردستان

معرفی ادبیات کردی در دبیرستان های کردستان