مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-12سياسي

افزایش تعداد پایگاه های مدیریت بحران در تهران


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: 2 پایگاه مدیریت بحران در محله غنی آباد شهرری و دیگری در منطقه 18 افتتاح می شود که با افتتاح های صورت گرفته تعداد پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران به 105 پایگاه می رسد.

- علی نصیری در آیین افتتاح و بهره برداری از دستاوردهای این سازمان در دوازدهمین شنبه امید و افتخار اظهار کرد: در افق 1410 که تهران قرار است به کلانشهر الگوی جهان اسلام تبدیل شود، امیدواریم که پایتخت، شهری ایمن و آماده باشد.

وی درباره پروژه هایی که مورد افتتاح قرار می گیرند، توضیح داد: 2 پایگاه مدیریت بحران که یکی از آنها در محله غنی آباد شهرری که پایگاه جدیدالحداث است و دیگری در منطقه 18 که قبلا افتتاح شده و بازسازی آن انجام شده، مورد افتتاح قرار می گیرد، میزان اعتبار ساخت این دو پایگاه به ترتیب 45 و 7 میلیارد تومان است و با افتتاح آن تعداد پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران به 105 پایگاه می رسد.

نصیری ادامه داد: یک اقدام تحولی در مطالعات لرزه خیزی و لرزه نگاری در تهران نیاز بود و در کنار 13 لرزه نگار که وجود داشت، 5 گمانه یا چاه عمیق لرزه نگاری برای شناسایی گسل های جدید در مناطق 22، 1، 4، 18 و 15 ایجاد شده است.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اضافه کرد: در خصوص گروه های دوام نیز 22 هزار عضو در این حوزه فعالیت می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد پایگاه های مدیریت بحران در تهران

افزایش تعداد پایگاه های مدیریت بحران در تهران