مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-12سياسي

امروز بیش از هر چیزی به روحیه شهادت نیاز داریم


معاون پارلمانی و حقوقی رییس جمهور با اعلام اینکه بنیاد شهید و نهادهای مربوطه باید در خدمت خانواده های شهدا باشند گفت: فرهنگ شهادت باید در کشور زنده نگه داشته شود و نام ، - یاد شهدا فراموش نشود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی روز شنبه 21 آبان به همراه عبداللهی استاندار البرز در دیدار با خانواده های شهیدان نظم و امنیت علی اصغر قورت بیگلو و سید روح الله عجمیان افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند گرامیداشت یاد شهدا مانند خود شهادت است و فرهنگ ایثار، مقاومت در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی از جمله بیماری کرونا سبب ارایه خدمات ویژه به مردم شد .

وی بیان کرد: کشور ایران اسلامی همواره در معرض توطئه دشمنان است و امروز بیش از هر چیزی دیگر به روحیه و فرهنگ ایثار، شهادت نیاز داریم چراکه دشمنانی داریم که دست از توطئه چینی برنمی دارند .

حسینی گفت: بنابراین باید فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده در کارهای فرهنگی، رسانه ای و هنری استمرار یابد و این فرهنگ منتقل شود.

وی ادامه داد: باید اسناد تسخیر لانه جاسوسی در کتاب های درسی آورده شود.

حسینی ادامه داد: خانواده شهید روح الله عجمیان رزمنده و همه بسیجی هستند؛ این خانواده فرزندانی تربیت کردند که در مقابل دشمن و فتنه گران می ایستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز بیش از هر چیزی به روحیه شهادت نیاز داریم

امروز بیش از هر چیزی به روحیه شهادت نیاز داریم