مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:412022-11-12سياسي

فعالیت 600 گروه جهادی سمنان در رزمایش جهادگران فاطمی 2


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در چهارمین جلسه قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: لیست گروه های جهادی فعال در شهرستان ها به منظور شرکت در رزمایش جهادگران فاطمی 2 آماده و اعلام شده است.

وی اضافه کرد: لازم است تا جلسات قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی با جدیت توسط فرمانداران استان سمنان برگزار شود و در تحقق مصوبات تلاش جدی به عمل آید.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: رزمایش جهادگران فاطمی 2 تفاوت هایی در ماهیت اجرایی با سایر رزمایش ها دارد و با توجه به شرایط خاص امروز، افزایش شاخص امیدبخشی و اعتماد در مردم و ایجاد روحیه جهادی را در دستور کار خود دارد و لازم است تا همت ویژه ای در اجرای رزمایش صورت گیرد.

دامغانی ادامه داد: نقش اقدامات جهادی و حضور جوانان در مقابله با ترفندهای دشمنان و همچنین کادرسازی و فرهنگ سازی مناسب با هدف افزایش امید در مردم بسیار مؤثر و قابل توجه است.

وی تصریح کرد: یکی از الزامات کار جهادی نقش دهی به مردم منطقه و بهره مندی از مشارکت مردم همان منطقه در انجام کار جهادی است و مشکلات هر منطقه باید با کمک و مشورت مردم همان مناطق برطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 600 گروه جهادی سمنان در رزمایش جهادگران فاطمی 2

فعالیت 600 گروه جهادی سمنان در رزمایش جهادگران فاطمی 2