مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-12سياسي

اجرای 100 برنامه مهارت محور در هفته پدافند غیرعامل


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از برگزاری بیش از 100 برنامه توسط این نهاد در هفته پدافندغیرعامل خبر داد.

- غریب آبادی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به مهمترین برنامه های اجرا شده با موضوعات پدافند غیرعامل در استان توسط جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: پدافند غیرعامل و روش های نوین آن به عنوان ابزار و عوامل جدایی ناپذیر امدادونجات است.

وی با بیان اینکه امداد و نجات بیشترین تاثیر را در حفظ سرمایه های انسانی در هنگام بروز حوادث طبیعی و انسان ساخت به عهده دارد، افزود: هلال احمر گلستان با بهره گیری از تمام ظرفیت ها در سطح ستادی، معاونت ها و شهرستان ها توانست 100 برنامه را به اجرا درآورد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه این برنامه ها شامل آموزش ها و تمرین های برون سازمانی در مدارس و ادارات به ویژه نیروی انتظامی، بسیج و مراکز فنی و حرفه ای استان و سایر ارگان ها بود، خاطرنشان کرد: برنامه های مذکور در بخش درون سازمانی نیز در سطح شعب و پایگاه های امدادونجات، مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان(EOC) ویژه امدادگران، داوطلبان و جوانان و با مشارکت خانه های هلال برگزار شده است.

غریب آبادی با اشاره به اینکه توجه به پدافند غیرعامل همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: فعالیت های عمومی اجتماع محور، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 100 برنامه مهارت محور در هفته پدافند غیرعامل

اجرای 100 برنامه مهارت محور در هفته پدافند غیرعامل