مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-12سياسي

روایتی از شهادت «مهدی زاهدلویی» شهید دهه هشتادی مدافع امنیت در قم


چهل روز از شهادت طلبه بسیجی شهید «مهدی زاهدلویی» که در اغتشاشات اخیر در قم به دست آشوب طلبان به شهادت رسید گذشت که روایت شهادت این شهید مدافع امنیت قم بازخوانی می شود.

- قم- چهل روز از شهادت طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی که در اغتشاشات اخیر در قم به دست آشوب طلبان به شهادت رسید گذشت که روایت شهادت این شهید مدافع امنیت قم بازخوانی می شود.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: چهل روز قبل وقتی تازه زبانه های آتش فتنه اغتشاشگران در کشور شعله می گرفت، جوان 20 ساله ای از شهر کریمه اهل بیت (ع) برای دفاع از امنیت مردمان شهر در میدان حضور می یابد و آن روزها که تازه مسافران اربعین حسینی به کشور باز می گشتند او که تا آن زمان به زیارت سیدالشهدا (ع) نرفته بود؛ مسافر کربلا شد و یک شبه ره صدساله را پیمود.

طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی متولد 30 دی ماه سال 1381 در شهر ماهنشان استان زنجان بود که قبل از یک سالگی با خانواده به شهر مقدس قم مهاجرت می کنند.

او دوران تحصیل خود را در مدارس محمود تهرانی، شهید باهنر و شهدای قم گذراند و در همین سال ها به دلیل علاقه اش به انقلاب اسلامی و ارزش های دینی و ملی جذب مجموعه بسیج در حوزه مقاومت امامزاده سید معصوم (ع) می شود و از آنجا که خانه شان در همسایگی امامزاده سید معصوم (ع) بود؛ خادم این آستان مقدس نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از شهادت «مهدی زاهدلویی» شهید دهه هشتادی مدافع امنیت در قم

روایتی از شهادت «مهدی زاهدلویی» شهید دهه هشتادی مدافع امنیت در قم