مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-12حوادث

کشف 38 کیلوگرم شیشه در شرق استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار کیومرث عزیزی ظهر شنبه 21 آبان ماه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران طی یک عملیات پلیسی و در بررسی های اطلاعاتی شبانه روزی دریافتند متهمان با تشکیل یک باند پس از .

- فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف 38 کیلوگرم مواد مخدر روانگردان شیشه از مخفیگاه قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار کیومرث عزیزی ظهر شنبه 21 آبان ماه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران طی یک عملیات پلیسی و در بررسی های اطلاعاتی شبانه روزی دریافتند متهمان با تشکیل یک باند پس از خریداری و تهیه مقدار قابل توجهی مواد افیونی از همسایه های شرقی کشور، روان گردان های تهیه شده را به مخفیگاهی در منزلی منتقل و می خواهند اقدام به توزیع گسترده آن کنند.

وی افزود: با پیگیری های محلی و تحقیقات گسترده و کسب اطلاعات در بررسی های میدانی، سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه و انبار مواد مخدر شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی، آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهمان صورت گرفت؛ در نهایت چندین اکیپ مجرب ماموران مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام و با رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 38 کیلوگرم شیشه در شرق استان تهران

کشف 38 کیلوگرم شیشه در شرق استان تهران