مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 18:502022-11-12سياسي

دشمن تلاش دارد از طریق ویترین مغازه ها، ارزش ها را تغییر دهد


امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه اصناف تابلو هرشهری هستند گفت: امروز دشمن تلاش دارد از طریق ویترین مغازه ها، ارزش ها را تغییر دهد و باید جامعه اصناف در این زمینه هوشیار باشند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین عصر امروز در دیدار با هیئت رییسه جدید اتاق اصناف ورامین، اظهار کرد: اصناف پیشانی و تابلو هر شهری محسوب می شوند و این سرمایه بزرگی است که باید این ظرفیت حفظ شود.

وی گفت: اصناف همواره در خط مقدم دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی قرار داشته و امروز باید این ویژگی در جامعه اصناف حفظ شود .

امام جمعه موقت ورامین ضمن بیان اینکه مراکز صنفی از جمله مکان هایی هستند که در جنگ ترکیبی از سوی دشمن مورد هدف قرار گرفته اند، افزود: امروز دشمن تلاش دارد از طریق ویترین مغازه ها، ارزش ها را تغییر دهد و باید جامعه اصناف در این زمینه هوشیار باشند .

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: باید اتحادیه های صنفی، جلسات بصیرتی و روشنگری برای اصناف بگذارند و این موضوع باید با جدیت دنبال شود .

وی خاطرنشان کرد: در مقابل جنایات اخیر نمی توان سکوت کرد و از جامعه اصناف انتظار است در این زمینه نقش آفرین باشند ، بیش از 15000 نفر جامعه صنفی در ورامین حضور دارند که باید برای این جامعه بزرگ و مهم برنامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن تلاش دارد از طریق ویترین مغازه ها، ارزش ها را تغییر دهد

دشمن تلاش دارد از طریق ویترین مغازه ها، ارزش ها را تغییر دهد