مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 21:102022-11-12اقتصادي

تخصیص 80 میلیارد قیر رایگان جهت جبران عقب ماندگی خراسان شمالی


معاون توسعه راه های روستایی سازمان راهداری گفت: قیر رایگان به ارزش حدود 80 میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت تا بخشی از عقب ماندگی این استان نسبت به استان های دیگر جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خداداد مقبلی عصر شنبه در کمیسیون مدیریت سوانح رانندگی خراسان شمالی اظهار کرد: سال گذشته از محل اعتبارات محرومیت زدایی راه های روستایی و فرعی کشور 30 میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت که این رقم امسال به 65 میلیارد تومان افزایش می یابد.

معاون توسعه راه های روستایی سازمان راهداری ادامه داد: بر اساس تهیه اطلس جغرافیایی از راه های روستایی کشور در سال 98 مشخص شد که 7 استان از جمله خراسان شمالی پایین تر از نُرم میانگین کشوری به میزان 82 قرار دارند.

وی افزود: خراسان شمالی بر اساس ارزیابی های قرار گرفته در نُرم 74 قرار دارد و از 722 روستای بالای 20 خانوار این استان 184 روستا هنوز بدون راه های آسفالته مناسب هستند.

مقبلی گفت: سال گذشته در مجموع اعتبار خوبی برای آسفالت و روکش راه های روستایی و فرعی کشور اختصاص یافت که خراسان شمالی نیز از این اعتبارات بهره مند شد به گونه ای که تا بهمن سال گذشته 154 کیلومتر و تا شهریور امسال 70 کیلومتر از راه های فرعی این استان آسفالت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 80 میلیارد قیر رایگان جهت جبران عقب ماندگی خراسان شمالی

تخصیص 80 میلیارد قیر رایگان جهت جبران عقب ماندگی خراسان شمالی