مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 21:302022-11-12سياسي

شیعه و سنی از یک ریشه هستند/ برای اختلاف در شاخ وبرگ به ریشه آسیب نزنیم


مشاور رییس جمهور در امور فرق و مذاهب اسلامی بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: نباید برای اختلاف در شاخ وبرگ به ریشه آسیب بزنیم.

- ایسنا/گلستان مشاور رییس جمهور در امور فرق و مذاهب اسلامی بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: نباید برای اختلاف در شاخ وبرگ به ریشه آسیب بزنیم.

ماموستا عبدالسلام کریمی شامگاه شنبه 21 آبان در شب پایانی جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین اظهار کرد: استان گلستان نماینده همه اقوام است و ایران به معنای اقوام است، اقوام نمونه های اقتدار کشور و یک فرصت هستند.

وی اقوام را همانند یک پازل دانست که هر چه کنار هم تنیده شوند ایران قوی و مقتدر درست می کنند، افزود: گلستان و البته کشور اسلامی ما رنگین کمان اقوام است، هر چقدر اقوام در کنار یکدیگر باشند زیباتر و منسجم تر خواهند بود و انسجام ملی را رقم می زنند.

مشاور رییس جمهور در امور فرق و مذاهب اسلامی تاکید کرد: اقوام در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و در دوران دفاع مقدس نیز با نقش آفرینی خود اجازه ندادند وجبی از خاک میهن به تصرف دشمن در آید، امروز هم اقوام باید در کنار یکدیگر و با هم مشارکت داشته باشند تا ایران قوی و مقتدر داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیعه و سنی از یک ریشه هستند/ برای اختلاف در شاخ وبرگ به ریشه آسیب نزنیم

شیعه و سنی از یک ریشه هستند/ برای اختلاف در شاخ وبرگ به ریشه آسیب نزنیم