مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 22:202022-11-12اقتصادي

فناوری های خاصی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان وجود دارد


معاون وزیر تجارت، صنعت و سرمایه گذاری و رییس اتاق بازرگانی عمان در بازدید از شرکت های دانش بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: این شهرک یک مجموعه در سطح عالی علم و فناوری است که فناوری های خاص و تحقیقات قوی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، صالح بن سعید مسن معاون وزیر تجارت، صنعت و سرمایه گذاری و رییس اتاق بازرگانی عمان در بازدید از شرکت های دانش بنیان شهرک علمی اظهار داشت: ایده های بسیار قوی و ارزشمندی در این مجموعه وجود دارد که نیاز بازار را به خوبی و درستی مرتفع کردند.

وی پس از ملاحظه توانمندی های این مجموعه گفت: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان یک مجموعه در سطح عالی علم و فناوری است که دارای فناوری های خاص و تحقیقات قوی بوده و ارتباطات خوبی را با صنعت نیز برقرار کرده است.

صالح بن سعید مسن نیز پس از شناخت پتانسیل دو شرکت شرکت نصرالدولیه و بهیار صنعت سپاهان، ضمن ابراز خرسندی از آشنایی با فناوری های معرفی شده و ارتباطاتی که این دو شرکت با عمان دارند، بر تحکیم و تقویت ارتباطات تاکید کرد و افزود: درصورت وجود هرگونه مشکل یا مانع در روند فعالیت در عمان، همکاری کامل برای حل آن و تقویت ارتباطات با کشور ایران تلاش خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری های خاصی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان وجود دارد

فناوری های خاصی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان وجود دارد