مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 07:552022-11-13اقتصادي

در مطب همه پزشکان باید کارتخوان نصب شود


زمانی که همه افراد جامعه ملزم به پرداخت مالیات هستند، پزشکان هم باید به این موضوع توجه کرده و نسبت به نصب دستگاه کارتخوان در مطب های خود اقدام کنند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: زمانی که همه افراد جامعه ملزم به پرداخت مالیات هستند، پزشکان هم باید به این موضوع توجه کرده و نسبت به نصب دستگاه کارتخوان در مطب های خود اقدام کنند.

بهمن امیری مقدم در جلسه کارگروه تخصصی درآمدها و تجهیز منابع استان با بیان اینکه ادارات باید برای فروش اموال مازاد خود طبق قانون اقدام کنند، گفت: تلاش برای تحقق درآمدهای استان از وظایف مهم دستگاه های اجرایی است و مدیران باید با تلاش بیشتر به منظور وصول و تحقق درآمدهای استان در راستای حل مشکلات مردم اقدام کنند.

وی با تاکید بر همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی به منظور وصول و تحقق درآمدهای استان در سالجاری گفت: تلاش برای تحقق درآمدهای استان از وظایف مهم دستگاه های اجرایی است.

امیری مقدم گفت: دستگاه های موفق در تحقق درآمدها حتماً در جلسات شورای اداری معرفی خواهند شد و اگر دستگاهی هم عملکرد خوبی نداشته باشد ضمن اینکه در شورای اداری به همه معرفی می شود، تلاش خواهد شد که از میزان تخصیص و اعتبارات آن کاسته و آن اعتبار به دستگاه موفق داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مطب همه پزشکان باید کارتخوان نصب شود

در مطب همه پزشکان باید کارتخوان نصب شود