مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:052022-11-13سياسي

شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه باید همه بیش از گذشته برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن آماده باشیم، گفت:شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه در جامعه کسانی که شایسته نیستند به عنوان الگوی جوانان و نوجوانان نقش ایفا می کنند، تاکید کرد: الگوی ما شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان هستند که باید برای الگوی سازی این قهرمانان واقعی در جامعه تلاش شود.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: اگر ما برای الگوسازی قهرمانان واقعی خود که شهدا هستند کوتاهی کنیم دشمن الگوهای دیگری برای ما می سازد که شایسته نیستند و در جاهایی که باید وارد میدان شوند، متاسفانه در زمین دشمن بازی می کنند.

وی گفت: شورای فرهنگ عمومی استان در زمینه جهاد تبیین در کشور جایگاه خوبی کسب کرده است و کارهای ارزشمندی در این حوزه انجام شده است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در شورای فرهنگ عمومی آینده باید خروجی این کار را داشته باشیم، برای مدیران و مسئولان مربوطه در سطوح مختلف، این فتنه ها و اغتشاشات همانند غربالی است که مدیران باید بر اساس آن ارزیابی شوند و باید توجه شود که در این میدان چه کسانی ایستادند و در برابر دشمن قد علم کردند و چه کسانی سکوت کردند و یا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند

شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند