مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-13سياسي

شناسایی پیکر مطهر 2 تن از شهدای دفاع مقدس استان مرکزی


معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از شناسایی پیکر مطهر دو تن از شهدای دفاع مقدس این استان در جزیره مجنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد گودرزی با اشاره به شناسایی پیکر مطهر دو تن از شهدای دفاع مقدس بیان کرد: افتخار این را داریم به استقبال پیکر مطهر دو تن از شهدای تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس که سال ها در گمنامی چهره در نقاب خاک کشیده بودند و امروز آمدند تا فضای شهر و استان را معطر کنند برویم و مردم استان مرکزی در این هفته میزبان دو تن از شهدای والامقام خواهند بود.

وی افزود: مردم ولایت مدار استان مرکزی که همواره با استقبال با شکوه از شهدا و مراسم آن ها قدردانی خود را از شهدا نشان داده اند بار دیگر برای استقبالی ماندگار و حماسی آماده خواهند شد و برگ زرینی در تاریخ این استان رقم خواهند زد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: پیکرهای مطهر دو تن از شهدای تازه شناسایی شده که بر اساس آزمایش DNA هویتشان مشخص شده به نام های شهید اسدالله اسدی و علی اکبر سلیمانی که در جزیره مجنون به شهادت رسیدند و پس از سال ها فراق شناسایی و به وطن بازگشتند به زودی وارد استان خواهند شد.

سرهنگ گودرزی گفت: در حال برنامه ریزی برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری دوتن از شهدای والامقام تازه شناسایی شده هستیم که زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی پیکر مطهر 2 تن از شهدای دفاع مقدس استان مرکزی

شناسایی پیکر مطهر 2 تن از شهدای دفاع مقدس استان مرکزی