مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-13سياسي

روایت دردودل های مادرانه با قاب عکس و آخرین تولد بدون پدر


سه روز از شهادت بسیجی مدافع امنیت شهید «مجید یوسفی» به دست اغتشاشگران در آستانه اشرفیه گذشت و امروز دلتنگی های مادرانه و غم نبود پدر را واگویه می کنیم.

- آستانه اشرفیه- سه روز از شهادت بسیجی مدافع امنیت شهید مجید یوسفی به دست اغتشاشگران در آستانه اشرفیه گذشت و امروز دلتنگی های مادرانه و غم نبود پدر را واگویه می کنیم.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- بهرام قربانپور: هوا بارانی بود اما دلم بارانی تر، گنبد اسلیمی شکل حرم زیر شُرشُر باران پشت پنجره ماشین خودنمایی می کرد.

از خودرو پیاده شدم و روانه حرم شدم، فضای آرام بخش و معنوی حاکم بود، حیفم آمد قبل از اینکه به مهمانی خانواده شهید شرف یاب شوم عرض ادب و ارادتی به ساحت مقدس آستان مبارک سید جلال الدین اشرف (ع) معروض نداشته باشم.

بعد از مهمانی دل، حرم را به سمت حرم دیگری ترک کردم، آسمان همچنان می بارید و هوا عبای زمستانه به تن کرده بود.

کوچه و پس کوچه های شهر حال و هوای دیگری داشت هر طرف که می نگریستی، تمثال مبارک شهیدی را می دیدی که این روزها یک استان در فراقش گریه سرمی دهند و غمش یک شهر را سیاه پوش کرده است.

شهید مجید یوسفی را می گویم؛ مدافع حرمی که تا دیروز در محور جبهه مقاومت در سوریه علیه تکفیری ها و داعشی ها لباس رزم بر تن کرده بود اما حضرت عشق رزق شهادتش را در شهر و دیار خودش آستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دردودل های مادرانه با قاب عکس و آخرین تولد بدون پدر

روایت دردودل های مادرانه با قاب عکس و آخرین تولد بدون پدر