مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-13بين الملل

سئول: خلع سلاح هسته ای کره شمالی پیش شرطی برای صلح منطقه است


رییس جمهوری کره جنوبی امروز (یکشنبه) گفت که خلع سلاح هسته ای کره شمالی پیش شرطی برای صلح در منطقه هند-آرام است و اگر کره شمالی تصمیم به خلع سلاح هسته ای بگیرد، - رییس جمهوری کره جنوبی امروز (یکشنبه) گفت که خلع سلاح هسته ای کره شمالی "پیش شرطی" برای صلح در منطقه هند-آرام است و اگر کره شمالی تصمیم به خلع سلاح هسته ای بگیرد، کره جنوبی آماده ارائه "کمک های بی دریغ" به این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، یون سوک-یول، رییس جمهوری کره جنوبی در سخنان خود در نشست آسه آن گفت که خلع سلاح هسته ای کره شمالی اولویت اول برای صلح منطقه هند-آرام است.

دفتر رییس جمهوری کره جنوبی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: رییس جمهور یون در این اظهارات تاکید کرد: علی رغم نگرانی ها و هشدارهای اخیر جامعه جهانی، اگر کره شمالی آزمایش هسته ای و یا موشک بالستیک قاره پیمای دیگری شلیک کند، جامعه جهانی باید پاسخ قاطعی به آن بدهد.

این بیانیه با اشاره به ابتکار یون در رابطه با ارائه کمک به کره شمالی در صورت خلع سلاح هسته ای این کشور، متذکر شد: رییس جمهور کره جنوبی ضمن بیان اینکه درهای گفت وگو با کره شمالی همیشه باز است، خاطرنشان کرد که اگر کره شمالی اقداماتی را در راستای خلع سلاح هسته ای اتخاذ کند، ما کمک های بی دریغ خود را درخصوص چنین تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سئول: خلع سلاح هسته ای کره شمالی پیش شرطی برای صلح منطقه است

سئول: خلع سلاح هسته ای کره شمالی پیش شرطی برای صلح منطقه است