مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-13سياسي

بررسی برنامه هفتم قبل از بودجه 1402/ احتمال تصویب بودجه به صورت چنددوازدهم


رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق توافق سران قوا، بررسی لایحه بودجه 1402 به بعد از تصویب لایحه برنامه هفتم توسعه موکول شد، - رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق توافق سران قوا، بررسی لایحه بودجه 1402 به بعد از تصویب لایحه برنامه هفتم توسعه موکول شد، گفت: بر این اساس پیش بینی می شود که امسال لایحه بودجه 1402 به صورت چند دوازدهم تصویب شده و بررسی لایحه بودجه در مجلس به بهار سال آینده موکول شود.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با ایسنا درباره زمان ارائه لایحه برنامه هفتم به مجلس گفت: آخرین جمع بندی مذاکرات روسای سه قوه بر این بوده که دولت ابتدا لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس ارائه کند.

بر این اساس دولت بعد از تصویب برنامه هفتم می تواند لایحه بودجه را به مجلس ارائه کند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر ما باید از 15 آبان وارد بررسی بودجه شرکت ها می شدیم تا عملا بررسی بودجه شروع شود اما این روند تغییر می کند؛ ان شاءالله دولت هر چه زودتر لایحه برنامه را به مجلس ارائه کند تا ما بعد از تصویب برنامه وارد بررسی بودجه شویم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: اینکه دولت چه زمانی لایحه برنامه هفتم را آماده کرده و تقدیم مجلس می کند، مشخص نیست؛ فقط قرار شده که ابتدا دولت لایحه برنامه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی برنامه هفتم قبل از بودجه 1402/ احتمال تصویب بودجه به صورت چنددوازدهم

بررسی برنامه هفتم قبل از بودجه 1402/ احتمال تصویب بودجه به صورت چنددوازدهم