مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-13سياسي

چهره به چهره با مردم


رییس دیوان عدالت اداری همراه با معاون قضایی در امور اداری، استخدامی و فرهنگی در جلسه ملاقات مردمی پاسخ گوی مطالبات و مسائل حقوقی اداری مراجعان بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، جلسه ملاقات مردمی حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری رییس دیوان عدالت اداری و معاون قضایی در امور اداری، استخدامی و فرهنگی در راستای تکریم ارباب رجوع و استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی اداری مراجعان، در ساختمان مرکزی دیوان عدالت اداری برگزار شد.

رییس دیوان عدالت اداری بصورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و با شنیدن و بررسی مشکلات و در خواست های آنان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

در جریان این جلسه ملاقات مردمی رییس دیوان عدالت اداری که در رابطه با پرونده های معاونت قضایی در امور اداری، استخدامی و فرهنگی برگزار شده بود بررسی مجدد توسط کارشناسان، درخواست رسیدگی مجدد در راستای اعمال ماده 79 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری و تسریع در رسیدگی از اهم درخواست های مطرح شده از سوی مراجعان بود.

رییس دیوان عدالت اداری به صورت دوره ای و تخصصی توسط معاونت های مربوطه، جلسات ملاقات مردمی را در ساختمان مرکزی دیوان عدالت اداری برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره به چهره با مردم

چهره به چهره با مردم