مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-13سياسي

محفل شب خاطره «راه آینده» در یزد برگزار می شود


رییس حوزه هنری یزد از برگزاری محفل شب خاطره «راه آینده» و رونمایی پنج عنوان کتاب سرداران شهید استان یزد هم زمان با روز کتاب و کتابخوانی خبر داد.

- یزد- رییس حوزه هنری یزد از برگزاری محفل شب خاطره راه آینده و رونمایی پنج عنوان کتاب سرداران شهید استان یزد هم زمان با روز کتاب و کتابخوانی خبر داد.

حسام سالکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این محفل معنوی که با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان، رییس و معاونان حوزه هنری کشور، مسئولان استان، هنرمندان و هنردوستان برگزار می شود، تعدادی از روایان و هم رزمان شهدا به بیان خاطرات جذاب و شنیدنی رزمندگان یزدی در دوران دفاع مقدس می پردازند.

رییس حوزه هنری استان افزود: در این محفل که هم زمان با روز کتاب و کتابخوانی برگزار می شود همچنین از پنج عنوان کتاب زندگی نامه و خاطرات فرماندهان و سرداران شهید استان یزد با حضور خانواده شهدا و نویسندگان آثار رونمایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: این آثار به قلم نویسندگان جوان و رویش های کارگاه های داستان و رمان نویسی حوزه هنری یزد به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری این نهاد به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل شب خاطره «راه آینده» در یزد برگزار می شود

محفل شب خاطره «راه آینده» در یزد برگزار می شود