مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-13اقتصادي

ایران11.5درصد از استانداردهای نانوتکنولوژی دنیا را در اختیار دارد


رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: ایران 11.

5 درصد از استانداردهای نانوتکنولوژی دنیا را در اختیار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی اسلامی پناه ظهر یکشنبه در مراسم روز جهانی استاندارد در مشهد اظهار کرد: ایران 11.

5 درصد از استانداردهای نانوتکنولوژی دنیا را در اختیار دارد و در این راستا امروز بانوان فرهیخته ایرانی توانستند از بین 811 کمیته متناظر بین المللی 13 کمیته متناظر جهانی را مدیریت کنند که رتبه کم نظیری است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: سازمان ملی استاندارد نانونماد را آماده رونمایی دارد و بیش از 150 نشان حلال صادر کرده است و نشان ملی استاندارد ایران، نشانی با افتخار و عزت است و امیدوارم در راستای اعتلای آن یک حرکت جدی منطبق با واقعیت توانمندیهای ایرانی شکل بگیرد.

وی در ادامه گفت: جایگاه استاندارد ایران از بین 127 کشور در رتبه 22 قرار دارد و همچنین توانسته است در سال 2022، 211 کمیته متناظر بین المللی را تشکیل دهد و 11 استاندارد بین المللی را در سازمان استانداردسازی جهانی تدوین کند و در اختیار مدیران قرار دهد.

اسلام پناه افزود: سازمان ملی استاندارد ایران که در دنیا با نام INSO شناخته می شود، در نوع خودش جز سازمانهای جامع و کامل دنیاست به این معنا که تمام ساختارها و نظامات در حوزه استاندارد در این سازمان شکل گرفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران11.5درصد از استانداردهای نانوتکنولوژی دنیا را در اختیار دارد

ایران11.5درصد از استانداردهای نانوتکنولوژی دنیا را در اختیار دارد