مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-13پزشكي

لزوم رعایت فاصله 2 متری از بیماران آنفلوانزایی/ کودکان مایعات گرم مصرف کنند


یک فوق تخصص عفونی کودکان، با تاکید بر لزوم مصرف مایعات گرم به میزان فراوان، عنوان کرد: توصیه می شود که خانواده ها حتما مایعات گرم را طی درمان بیماری برای کودکان شروع کنند.

- ایسنا/گیلان یک فوق تخصص عفونی کودکان، با تاکید بر لزوم مصرف مایعات گرم به میزان فراوان، عنوان کرد: توصیه می شود که خانواده ها حتما مایعات گرم را طی درمان بیماری برای کودکان شروع کنند.

دکتر سید علیرضا میرجوادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیماری های ویروسی سالانه باعث عفونت های تنفسی در کودکان و بزرگسالان می شوند، اظهار کرد: طی دو سال اخیر که با شیوع بیماری کرونا مواجه بودیم، طیف وسیعی از بیماری های ویروسی ایجاد شده بود.

وی با اشاره به فرو رفتن بیماری ویروسی آنفلوانزا در سایه کرونا طی دو سال گذشته، افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از کرونا موجب شد میزان ابتلا به آنفلوانزا نیز کاهش پیدا کند، اما تزریق واکسن کرونا موجب فروکش کردن این بیماری و در نتیجه کاهس رعایت پروتکل ها شده است.

این فوق تخصص بیماری های عفونی کودکان با بیان اینکه طی هفته های گذشته بیماری آنفلوانزا خودش را بیشتر نشان داده و حتی شیوع بیماری از سال های قبل از کرونا هم شدیدتر است، گفت: شاهد عفونت های شدید در کودکان و افراد مستعد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت فاصله 2 متری از بیماران آنفلوانزایی/ کودکان مایعات گرم مصرف کنند

لزوم رعایت فاصله 2 متری از بیماران آنفلوانزایی/ کودکان مایعات گرم مصرف کنند