مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-13اجتماعي

انتقاد فرماندار از کمبود فضای ورزشی در مدارس روستایی اهر


فرماندار شهرستان اهر از کمبود فضای ورزشی دانش آموزان در مناطق روستایی انتقاد کرد و گفت: در این راستا اداره ورزش و جوانان شهرستان نسبت به تامین امکانات اقدامات لازم را انجام دهد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان اهر از کمبود فضای ورزشی دانش آموزان در مناطق روستایی انتقاد کرد و گفت: در این راستا اداره ورزش و جوانان شهرستان نسبت به تامین امکانات اقدامات لازم را انجام دهد.

ابوالفضل غنی زاده، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ، افزود: در این راستا اداره ورزش و جوانان این شهرستان نسبت به تامین امکانات ورزشی 8 مدرسه روستایی و 4 مدرسه شهری اقداماتی انجام داده که قرار است هم زمان با هفته بسیج افتتاح شود.

وی از مسئولان ذیربط و دستگاه های اجرایی خواست در تقویت زیرساخت های مناطق روستایی شهرستان اهر اقدامات ویژه ای انجام دهند.

فرماندار اهر در ادامه از برگزاری کاروان سلامت هلال احمر با هدف ارائه خدمات درمانی به دانش آموزان بی بضاعت در شهرستان اهر خبر داد و افزود: این کاروان سلامت برای ارائه خدمات درمانی به دانش آموزان بی بضاعت و مناطق حاشیه نشین اهر انجام می شود.

وی همچنین بر لزوم کیفیت بخشی به آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: آموزش و پرورش اهر موظف است تا کیفیت آموزشی را ارتقاء دهد و فضای گفتمان و تحلیل های سیاسی را برای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار از کمبود فضای ورزشی در مدارس روستایی اهر

انتقاد فرماندار از کمبود فضای ورزشی در مدارس روستایی اهر