مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-13سياسي

برگزاری کنگره ملی شهدای قم به منزله پایان کار نیست


برگزاری کنگره شهدا به منزله پایان کار نیست و این کنگره سال 1406 مجدد برگزار می شود که باید متناسب با گفتمان نسل جوان برنامه های جدیدی تدارک دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا خوشگفتار مقدم ظهر یکشنبه در نشست خبری کنگره ملی شهدای استان قم که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: برگزاری کنگره شهدا در سطح ملی از قم شروع شده که بعد از آن در سال 73 با تأیید رهبر معظم انقلاب این یادواره در استان های دیگر نیز برگزار شد و امروز یک دور تمامی استان ها این کنگره را به صورت ملی برگزار کردند.

رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: 17 کمیته و 7 کارگروه در ستاد کنگره ملی شهدای استان قم تشکیل و بسیاری از برنامه ها از سوی نهادهاِ مختلف و بخشی نیز به صورت مردمی برگزار شده است.

خوشگفتار مقدم گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای کنگره ملی شهدای قم بار مسئولیت ما را سنگین تر کردند و فرمودند قم شهر قیام و اقامه است و به همین دلیل شهدای دیگر نقاط کشور را نیز به نوعی منتسب به قم کرده اند که این امر رسالت ها را سنگین تر کرد.

وی با اشاره به برگزاری نمایش بزرگ فصل شیدایی به بهانه برگزاری کنگره ملی شهدای قم بیان داشت: این برنامه فاخر با استقبال گسترده مردم قم مواجه شد و در حدود 150 هزار نفر به تماشای این اثر نمایشی نشستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره ملی شهدای قم به منزله پایان کار نیست

برگزاری کنگره ملی شهدای قم به منزله پایان کار نیست