مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-13سياسي

به سمت مطالبه گری از مسئولان خواهیم رفت


رییس صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه نگاه چالشی، نگاه جدی من است، گفت: هر گونه نقد منصفانه، محترمانه و مشفقانه در صداوسیما آزاد است و در جهت منافع مردم به سمت مطالبه گری از مسئولان خواهیم رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهر کشوری در دنیا اتفاق می افتد.

عدالت گستری و هویت محوری ارکان فعالیت صداوسیما   رییس صدا و سیما مرکز فارس با بیان اینکه برخی مشکلات صدا و سیما مثل بودجه، نیرو، ظرفیت و توقعی که از صدا سیما است را همه می دانند، خاطر نشان کرد: اما نگاه من این نیست که مشکل زیاد داریم، نگاه من این است که کار زیاد داریم و کارها را باید با همکاری و همدلی پیش ببریم.

پهلوانیان به ارکان و محورهای دوره جدید رسانه ملی اشاره کرد و گفت: بر چهار محور اصلی با چشم انداز 3 سال فعالیت، برنامه تدوین شده است که این محورها دو رکن اساسی دارد؛ عدالت گستری و هویت محوری.

وی با تاکید بر شناخت هویت فرهنگی و سیاسی و سبقه تاریخی و تمدنی که استان بزرگ فارس دارد، از برنامه ریزی برای بازتاب آن چه در رسانه ملی و چه رسانه های بین المللی خبر داد و گفت: نگاه ما بیش از حوزه استانی به حوزه ملی است.

صداوسیما تریبون نظام و صدای مردم است رییس صدا و سیمای فارس دو محور دیگر که بر اساس آن تولید محتوا خواهد شد را اینگونه اعلام کرد: یکی اینکه رسانه ملی تریبون نظام است و هر جا خدمتی شود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به سمت مطالبه گری از مسئولان خواهیم رفت

به سمت مطالبه گری از مسئولان خواهیم رفت