مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 17:452022-11-13سياسي

برگزاری محفل شب خاطره «راه آینده» در یزد


رییس حوزه هنری یزد از برگزاری محفل شب خاطره «راه آینده» و رونمایی پنج عنوان کتاب سرداران شهید استان یزد هم زمان با روز کتاب و کتابخوانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حسام سالکی عصر امروز در جمع برخی خبرنگاران با اشاره به رویکرد مهر منتشر شده است.

سالکی این کتاب ها را شامل رفیق با موضوع زندگی شهید خلیل حسن بیگی، جماران تا گُلف روایتی از زندگی شهید حاج حسن دشتی، به من نگو فرمانده درباره شهید محمود حاج مهدی یی، جان آتش با موضوع شهید محمدکاظم واعظ و اگر برگشتم روایت زندگی شهید محمدحسین حسن زاده برشمرد.

سالکی با بیان این که این آثار روایتگر سبک زندگی، ایثار، اخلاص، رزمندگی، مجاهدت ، شخصیت و منش این شهدای گرانقدر است، تصریح کرد: این کتاب ها با همکاری حوزه هنری یزد و کمیته تألیفات کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید استان تولید شده و در حوزه هنری یزد، کتابفروشی ها و وبگاه سوره مهر در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

رییس حوزه هنری استان با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه یادگاران دفاع مقدس، هنرمندان و اهالی قلم برای حضور در این برنامه گفت: این محفل سه شنبه 24 آبان، ساعت 18 در مجتمع فرهنگی کربلا واقع در خیابان انقلاب اسلامی، کوچه شهید پرنیان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محفل شب خاطره «راه آینده» در یزد

برگزاری محفل شب خاطره «راه آینده» در یزد