مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 18:002022-11-13سياسي

تکریم ارباب رجوع در مراکز قضایی استان بوشهر تقویت شود


به منظور رضایتمندی بیشتر مردم و مراجعین به دستگاه قضایی تکریم ارباب رجوع سرلوحه امور کارکنان امور قضایی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مهرانگیز بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از حوزه قضایی بخش بندر ریگ شهرستان گناوه که به همراه دادستان مرکز استان صورت گرفت با حضور در جمع کارکنان قضایی و اداری و استماع مسائل و مشکلات آنها، عملکرد آنها را مورد بررسی قرار داد و توصیه های لازم را به آنها ارائه داد.

رییس کل دادگستری استان بوشهر در جمع کارکنان این حوزه قضایی بر حفظ حقوق شهروندی تاکید کرد و افزود: در راستای رضایتمندی بیشتر مردم و مراجعین به دستگاه قضایی تکریم ارباب رجوع را سرلوحه امور خود قرار دهید.

وی به آمار پرونده های موجود اشاره کرد و گفت: به منظور کاهش پرونده های موجود در این دادگاه خصوصاً پرونده های مسن اهتمام ویژه داشته باشید.

مهر انگیز با حضور در جمع کارکنان اداری و قضایی مطالبی در ارتباط با برخورد قاطع و مطابق قانون با سارقین خصوصاً سارقین مسلح اشاره و بر رعایت بخشنامه دادستان کل کشور در خصوص نحوه اعطا مرخصی به محکومین این جرایم تاکید کرد.

شوراهای حل اختلاف از ظرفیت خود برای ایجاد مصالحه بین طرفین پرونده ها استفاده کنند رییس کل دادگستری استان همچنین از شورای حل اختلاف نیز بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم ارباب رجوع در مراکز قضایی استان بوشهر تقویت شود

تکریم ارباب رجوع در مراکز قضایی استان بوشهر تقویت شود