مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 20:552022-11-13سياسي

صحت سنجی ادعای خلاف دستورالعمل عضو شورای شهر تهران


رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران به ادعاهای مطرح شده پیرامون نگهداری مواد غذایی فاسد در سوله های مدیریت بحران واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو پیرامون سوله های مدیریت بحران و شائبه هایی که درباره نگهداری مواد غذایی فاسد در آن مطرح شده است، گفت: به هیچ وجه در سوله های مدیریت بحران مواد غذایی و خوراکی نگهداری نمی شود.

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: حتی در سال های پیش که بنده رییس سازمان مدیریت بحران بودم هم مواد خوراکی در سوله های مدیریت بحران شهر تهران نگهداری نمی شد.

وی افزود: مسئولیت نگهداری مواد غذایی با جمعیت هلال احمر است و هلال احمر مواد غذایی را در انبار خود دپو می کند و اقلامی مثل اقلام نجات و تجهیزات آب گرفتگی و روشنایی توسط سازمان مدیریت بحران در سوله ها نگهداری می شود.

صادقی در پایان تصریح کرد: طبق دستور العمل نگهداری و دپوی وسایل فنی برای موقعیت بحران اقلام مواد غذایی به هیچ عنوان در بین مواد ذکر شده وجود ندارد.

صادقی به عنوان رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران در حالی بر عدم نگهداری مواد غذایی در سوله های مدیریت بحران تاکید کرد که پیش تر یکی از اعضای شورای شهر تهران مدعی نگهداری مواد غذایی فاسد در این سوله ها شده بود و با توجه به واکنش شهردار تهران و رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحت سنجی ادعای خلاف دستورالعمل عضو شورای شهر تهران

صحت سنجی ادعای خلاف دستورالعمل عضو شورای شهر تهران