مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-14سياسي

فرودگاه های غیرفعال با توسعه ایرتاکسیها فعال می شوند


رییس گروه هوایی ستاد توسعه فناوریهای فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی گفت: یکصد فرودگاه در کشور، کمتر از بیست درصد فعال هستند که با رونق ایر تاکسی ها فعال می شوند.

- امیر رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد توسعه فناوریهای فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی از دو الی سه سال گذشته روی موضوع هوانوردی عمومی در قالب ایرتاکسی ها فعالیت کرده و طی این مدت چندین فرودگاه برای تست هواپیماهای کوچک و ارائه خدمات در زمینه مسافرتهای کوتاه مدت آماده سازی کرده است.

معاون بین الملل، کسب وکارهای نوپای ستاد حمل و نقل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با بیان اینکه این ستاد با هدف گسترش هوانوردی عمومی در کشور از حدود 6 سال گذشته اقدام به حمایت از فعالان این عرصه کرده است، گفت: تعدادی از فرودگاههای فرعی و کوچک یا باندهای پروازی قابل بهره برداری توسط شرکتها و سرمایه گذاران خصوصی با اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری جهت استفاده در این حوزه مورد بهره برداری قرار گرفت.

رییس گروه هوایی ستاد توسعه فناوریهای فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی ادامه داد: پیش از این ایران، بیش از 750 باند و استریپ پروازی داشته که در گذشته خدمات مختلف از جمله سمپاشی را انجام داده و تعداد زیادی از آنها به دلیل بی توجهی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه های غیرفعال با توسعه ایرتاکسیها فعال می شوند

فرودگاه های غیرفعال با توسعه ایرتاکسیها فعال می شوند